Wednesday 17 October 2012

sHow HouSe @SunWay CiTy iPoH

heheheehe lets cont. late entry again
blik dari kg. kite orng singgah beraya umah mak ngah di alphine village dkt area tambun tu
then makngah blh ajak g tgk show house dkt sebelah kawasan umah dia tu 
mountblue residence. . . phewww umah dia siyes mmg cantik n harga dia pun sngt2 cantik jgk hokey!
malas nk cite panjang2 jom je la layan pic yg sempat aku snap


dkt tngkt bwah ade 2 bilik 
ni masterbedroom dkt tngkt bawah


ngeeee mr.fiance tgh berangan2 tu ^_____^


ni bilik bwah. . . kecik je biik dia
bilik orng gaji kot xpun blh wat stor


jom kt naik bhg. atas plak


hahhh hameek ko. . .toilet bowl siap ade riben ok


suke sngt2 dgn katil ni. . .simple je kan


"syg. . .mane cukup lemari baju kite bnyk ni je. .. kene tambah lg ni"



jatuh hati dgn katil ni plak
huhuhu. . .agak2 bape hengget harga katil ni ehhh



ruang tamu 



kalo meje mkn mcm ni mmg x mkn la jwp nye kan



cantik tp x mungkin aku akan pasang lampu ni dkt umah aku nnt
aku kan pemalas. . . hehehehhe


mummy n makngah





2nd hall dkt bhg atas


2nd bedroom


sila abaikan aweks dkt atas tu ok



3rd bedroom



""hahh. . .mcm ni kt kene buat syg. . .nnt pagi2 senang u bwk breakfast utk i "
hahaha. . . .mmg x la kan aku nk wat mcm tu T_____T




openwordrob


wat2 tnya harga umah ni
kami mmg tak mampu lg utk memiliki umah ni wat masa skrng, insyaallah akan dtg blh kot ^___^

No comments:

Post a Comment