Wednesday 20 June 2012

uS @ OnE uTaMa

sejak mr.fiance wat freelance fotographer ni mmg payah aku nk ajak dia kuar dating tau
kalo nk dating or tgk wayang tpakse g weekdays (*_~)
jumaat n sabtu lepas pun dia g jempol amek gambo org kahwin
ermmm, redha je la. . . semoga rezeki kami dimurahkan lg, amin  (^_~)

ahad lepas kuar dating jap  dkt One Utama coz nk g cari hadiah wedding kwn2 n brng bantaran utk housemate mr.fiance
ktorng saje je nk belanja housemate mr.fiance 1 brng hantaran 

pheeewwww. . .siyes mmg penat aku jalan dkt OU tu tau
dari old wing ke new wing then patah blik ke old wing
dh smp old wing nk mkan *&*^* xde plak so kene patah blik ke new wing
fuuuuh. . . sgt2 penat ok !
sempat la aku moody jap coz penat n lapar sngt2 (=_=)
terima kasih mr.fiance coz sabar melayan kerenah sy ♥ 


lepas sesi pujuk memujuk  n drama melayu
akhirnya kami mkn dkt sini je
aku dh x kose nk jln2 cari kedai tu lg
ni je yg dkt dgn kami mase tu
so layaaaan je la (*_~)


huhhh. . . ni tgh majok lg tau 


heheheh x de la sesi majok dh hbis
ni mr.fiance tgh test camera comei baru aku tu la


 posing2 sementara tggu makanan smp


hahhh ni sessi sport check bb mr.fiance (*_*)
aku queen control ??
suke hati aku la. . . ade aku kesah???


atas ni aku nye dan yg bwh tu mr.fiance nye



 mkn mmg x tgk kiri kanan dh
lg2 bile dia dpt mkan AYAM (^_^)


smbng sport check  smbil mkn
ko blh wat mcm aku wat?? 
(sambil gelak jahat) paaaaang


lagi dan lagi


dgn penuh kusyuk


 sedap gingga menjilat jari (^_^)


fuuhhh amek ko LICIN pinggan tu
sah mmg aku lapar ok !!


yg ni aku x tahu ape motif wat muke mcm tu
geram? marah? or kene marah? T____T


datz all ok
bYe !!
hepi blogging peeps 

No comments:

Post a Comment