Friday 6 July 2012

HafiDz & HaNiSaH ParT 1

wedding lagi??
yezzaaa. . . ni hari ahad esok nye plak (24 jun 2012)
wedding di bukit beruntung
kwn rumah sewa & kwn kolej mr.fiance kahwin

FYI weekend tu mr.fiance xde coz kene outstation ke Melaka
so aku kene la wakil kan dia utk g weeding ni
xde la segan sngt coz aku mmg kenal n rapat dgn dua2 pengantin ni
so pg2 ahad tu terus drive ke putrajaya pick up diana then terus shoot ke bukit beruntung


baraka Allahu Lakuma  


cantik n simple je kan pelamin dia
suke sngt2


opssss aku x g sorang2
aku angkut minah ni teman kan aku
thanks dear coz sudi teman kan aku 
muuuaaaaahhhh (^_^)


ehhh tuan blog mest la nk berpicca jgk dgn sangkar burung tu


frenz for ever


ketibaan pengantin lelaki
fuuuhhh giler hensem la ko apis


love ur dress ecah !!!
sngt2 sweet n beautifull ok !!



lepas 7 tahun berkawan akhirnya di ijab kabul dgn sah
congrats dear (^_^)
semoga kalian akan lebih tabah mengharungi cabaran di alam perkahwinan


flower gurl yg comel2


sama cantik & sama pandan


 selamat pengantin baru apis & ecah
semoga kekal & bahagia hgga ke syurga


 sape lg cantik ??
ngeeeee. . . .paaangggg !!!


cantik kan bunga telo dia
ehh bnga je tp dia xbg telo tau
dia bg choc


cake cutting time



alolololo. . . .sweet nye (^_^)




haaiiihhh. . . sila la abaikan minah 2 orng ni ye
diaorng ni mmg mcm ni





to be continue

No comments:

Post a Comment