Wednesday 18 July 2012

Honda SM4 (^_^)

haaiii peeps
hari ni nk citer pasal kete plak
FYI aku n mr.fiance tukar gune kereta
dia amek satria aku n aku amek SM4 dia ni
bkn ape, kan kete satria dia dulu hilang
so utk lpas kan rindu keter aku la jd mangsa nye (=_~)


ni je la kete yg mampu kami pakai wat mase skrng
ok la kan ?
yg penting ade kan dari x da
kire fair la kan dua2 orng ade keter
dari sesetengah pasangan yg xde keter / share keter pastu heboh ckp org lain xde keter n x beduit
WTF nye orng. . . cermin diri tu dulu la ar baru heboh nk mengata orng ok !!!
aku bkan nk belagak or ape2 tp geram dgn sikap manusia mcm tu
diri sndr pun kekurangan pastu busy body mengata orng xde duit n malang
ko ape kes weiii suke2 nk ckp org mcm tu ??
opsss ter emo la plak . . . sory erkkk 


haiihhh, dh kelaut la plak entry aku ni
jom ar layan story sebenar
FYI, ni g hntr wat allgmnt SM4
dh senget2 stereng nye tau
seb baik tuan dia x senget (*_*)



sekali cine tu panggil aku suh tngk
hameek ko. . . .bnyk giler koyak nye
nasib baik aku xde ape
coz dlm mnggu tu mmg aku bwk SM4 ni
kalo x mmg aku. . . . . .


pheewww x pasal2 weekend tu dh kene g tukar tayar baru (~_=)


ngeeee. . . blik dari kedai tayar
tetibe nmpk promotion tinted
setelah bermesyuarat mohd.nikon & nurul nikon
make SM4 dipasangkan kan la pelindung UV (^_^)


sebijik kete smp 5 orng kerja kan
bebetulan hari ahad tu xde org
so SM4 ni dibelai mcm raja sehari plak (^_^)


dah kuar salon n b4 blik umah
kt mand dulu (^_^)



mandi snow utk jadi putih (*_*)



tumpang parking umah sebelah
FYI umah sebelah mmg kosong, ade owner tp dia xnk duduk
so dari kosong mcm tu bek la aku tumpang parking kan


tapi ofis hour & weekdays mest berjemur n kepanasan
nk wat mcm ne gred kite x layak nk dpt parking dkt basement
dulu dpt ar merasa jap tp ade org dengki dia blok nye pass aku (=_~)


fuuhhh kemain gelap tinted SM4 ni kenape (^_^)
ngeee. . mntk dijauhkan dari polis n JPJ la
amin

No comments:

Post a Comment