Monday 14 January 2013

haaLoooo !!

salam & haaii peeps

pheewww, hampir 3 bulan aku x update blog comei ni
sory sngt2 yeeak T___T
bkn sengaja xnk updated tp aku busy sesangat dgn preparation wedding aku...hampir 3 minggu jgk aku bercuti, hari ni baru masuk keje , ni pun x bape sihat sngt....2 minggu jgk la aku demam ni, batuk xpyah ckp la kan, dh bebotol ubat batok aku telan 
doakan aku cepat sembh ehh T___T

errmm, rase2nye x telambat lg kot utk aku wish selamat tahun baru utk bloger sume dan selamat tahun baru utk aku jgk n selamat menempuh alam rumah tangga 

utk hari ni korunk layan je la dulu sekeping dua pic aku ni je k
kasi aku settelkan keje2 ofis yg melambak ni dulu then aku akan update sket2 story tentang wedding aku n honeymoon aku ok ^___^


alhamdulillah aku dh selamat dinikahkan dgn mr.fiance pada
28.12.2012 di Masjid Tuanku Mizan, Putrajaya 


dan ni majlis persandingan kami pada 29.12.2012 di Dewan Serbaguna, Kompleks Kejiranan Presint 16, Putrajaya


No comments:

Post a Comment