Saturday 3 December 2011

gaRdEn wiT SiS ♥

fuh. . . fuh. . . fuh. . .
bnyk nye entry yg aku x update lg ni
haiipp. . . bkn aku malas ok tp mase n keadaan tdk begitu mengizin kan
masa aku terlalu pack dgn keje n aktiviti sosial
weekdays dkt ofis busy dgn keje, then blik umah dh letih nk on9
selasa n khamis trainning futsal
weekend plak sibuk dgn aktiviti sosial aku 
so aku tpakse curi2 mase utk edit pic n update blog

haihh panjang nye aku merepek
meh ar layan pic aku g makan2 dgn kakak2 aku ni (^_^)
sume kejadian dlm pic ni belaku pada bulan lepas ye
harap maklum n harap maaf

yeayy. . . its me 

  with my sis
kak N, kak sya & kak emah

 at garden alamanda


 kami yg giler bergambar

 gedikz pose dari kami (^_^)


pic posing semate2. . . pic mkan x sempat nk snap la
huhuhu
layan kan je la ehh (*_*)


No comments:

Post a Comment