Sunday 11 December 2011

PeNDaPaT aKu tENtANg FiLeM oMBaK RiNdU

Salam peeps 
Sape dah tengok OMBAK RINDU???
sila angkat tangan. . . . hehehe 
aku dh g tngk hari tu
aku nak bg pendapat sket tentang filem ni 
just pendapat n pandangan aku je k
xtahu la pada pendapat korunk mcm ne kan (^_^)


PENDAPAT AKU TENTANG FILEM OMBAK RINDU 
kalau bintang aku bagi 3/5 kot
bagi aku tak bape nak best 
sesape yg penah baca novel tue tau kot yg mn lagi best
yela, novel ngan difilemkan mana nak sama kan?
contoh nye mcm drama Nora Elina dkt TV3 dulu
x best tapi seb baik ade aoron aziz je ♥

watak2 plak 

Haris aka Aaron Aziz :: 
best la buat aku cair ngan dia ♥

Izzah aka Maya Karin :: 
not bad jugak la wlaupun mule2 aku rase mcm tak sesuai je watak tue kt dia, tapi yg peliknye bile dia dah keje kt syarikat elok je pakai tudung 
bile balik kg jer, dah pakai tudung style lama balik. . .pelik2 
(aku rase klu tiz zakiah jadi Izzah lg ok kot) 

Suffiah aka Azizah Mahsan :: 
sesuai la dia pegang watak tue. . .sombong / angkuh / tamak
seksi kot time dia baru pas swimming tue

Tia Amelia aka Lisa Surihani :: 
Tak bape sesuai kot dia belakon watak tue, kasar semacam jer. . . 


Part yg tak masuk dek akal plak : 

♣    Haris terlanggar Izzah dalam hujan dan cuba menolong dalam hujan, baju basah
tetibe masuk pub je baju kering elok jer. . .nampak sgt tipuuuu

♣   Izzah jumpa kucing kt bus stop, rasenye kecik lagi tapi bile sampai rumah tetibe kucing tue dah besar pulak

♣  part Izzah kena halau dari rumah Hariz ngan Mak mertua dia,bole plak kena halau sampai xsempat tukar kain batik dia tue.... 

nie semua pendapat aku jelah
pendapat masing2 tak sama kan, ade yg suke dan ade yg tak bape suke
best ke tidak, yg penting aku suke lakonan Aaron Aziz  ♥


No comments:

Post a Comment