Tuesday 6 March 2012

5S ~ mY woRkStaTioN

ok, ni nk cite pasal 5S yg sedang diamalkan di ofis aku
bagus mmg la bagus amalan 5S ni tp menyusahkan kami pun ade jgk
nak tahu nape ???

ce tngk pic dkt bawah ni


ni adalah work station aku pada tahun 2005



fuuuhhh fuuhh mmg penuh meja aku ni dgn bende alah ni sume
semak?? ehhh agak2 sket ehhh!!!
meje aku suke hati aku la weiiii (tetibe nk naik angin apehal aku ni)
yg penting keje aku sume aku buat ok !!
actually sume tu cenderahati/cenderamata org n boss bagi
xkn nk buang n simpan plak kan so aku atur kan la satu2 atas meje ni (^_^) 


ok, yg ni plak workstation aku pada tahun 2010
dah 5 tahun kan? so kene la ubah mood n environment 
++ dapat pc baru kan so mmg kt make over la workstation tu
(^_^)


clear je meje aku kan?
hahh jgn ckp aku xde keje plak ehh
aku bkn xde keje tp aku jenis x suke simpan keje 
mate aku jd semak n serabut kalo meje besepah dgn surat n fail 

ok
dan ini adalah meje aku pada Februari 2012

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*




habis clear meje aku weiii . . . . 
stress aku kejap bile dpt arahan / peraturan amalan 5S
jiwa kaco la jap kan bile nk wat keje pemandangan kosong
mcm meje orng baru masuk keje je dah
alat tulis sume kene simpan dlm laci ok 
n laci harus di label kan mcm ni


1. Alat Tulis
2. Dokumen Rasmi
3. Peribadi


adooiiii mmg saiko btul ar 5S ni

2 comments:

  1. oiii!! kantoi bace blog aku time keje hahaahahahahaahahaha....

    ReplyDelete
  2. wakakkakaka.....kantoi sudah =p

    ReplyDelete