Thursday 26 April 2012

baBy raYyaN ~ paRt 2

salam peeps
fuuuh . . . fuuhh. . .lame nye aku x update blog ni
hampir seminggu la aku tnggl kan umah aku ni
naseb baik tak besawang umah aku ni lg (^_~)
sory la ye kwn2, aku sket busy n x bape sihat la
so non ade mood nk mengarang
hari ni kbtln keje dh settel sket n bos pun non ade
so aku laju2 la bukak blog n update la citer pasal bdak hensem ni (^_^)

Tempat : Villa Papa & Mama, Banting
Tarikh : 14 April 2012

kejadian ni berlaku 3 minggu lepas. . . fuuuhh kemain lama lagi kan aku amek mase nk citer pasal majlis bdak hensem ni (=_~)
hehehe . . . layan kan je la eh


ni la dia hensem boy kami
Muhammad Naim Rayyan Bin Mohd Nazrin
best je dia tdo mase org tgh marhaban (^_^)


baby rayyan with aunt aien ♥ 
best sngt dpt cium n gomol2 baby rayyan ni 


pelamin berendoi baby rayyan
kerlaaas tau buai berendoi bdak2 zaman skrng ni
siap ade backgound pelamin lg tau 


kumpulan marhaban


kene spot dgn camera mr.fiance mase aku tgh bagi kan door gift utk kumpulan marhaban tu (^_^)



haaiihhh kakak maira ni nk jgk masuk kan upin & ipin dia dlm buai tu tau
yg lg best dia siap suh aku buai kan sekali 
mcm2 hal la kakak maira ni (^_~)


smp sepet2 mate tu tau kalo cenyum 
muncung tu pun kemain la tau 



eehhh baru perasan la, umaira n aunt aien dia baju kaler same la (^_~)
and dua2 pun sama2 minat PINK 



manje aunt aien ni 


noty gurl yg comeiiii
sayang dia sngt2 ♥ 



FYI, if baby rayyan ade dgn aku, kakak maira pun mest nk menyelit
hehehe jeles ar tu
dun wory la kakak maira, aunt teteap syg umaira jgk la ♥ 


naik pelamin bersanding dgn baby rayyan


baby rayyan with his papa n mummy
dr.nazrin  dr.ainol =
♥ Muhammad Naim Rayyan 


sebahagian kecil family mr.fiance
masa tghari tu lg ramai dr ni tau. . . ni dh tnggl sket sbb sume dh balik  
mmg aku pening n malu la mase majlis tu
xtahu nk pnggl diaorng dgn panggilan ape
tp alhamdulillah aku dpt sesuaikan diri n bawak diri mase tu 
(mr.fiance tgglkan aku dlm family dia mcm tu je, dia heboh ambik gmbr n wat keje) n alhamdulillah jgk coz ahli keluarga mr.fiance sume peramah n blh terima aku ♥ 

No comments:

Post a Comment