Friday 6 April 2012

ReViEw sEssiOn : NaTuRaL BaMboo

haiii peeps
hari ni aku nk review lagi satu produk yg aku gune
ishh bkan nk menunjuk tau tp aku gunekan istilah
"sharing is caring"
dah aku gune produk ni ok n berkesan so aku nk la share bende / barang baik ni dgn kawan2
nak la jgk kawan2 cantik kan (^_^)
nak tahu ape produk tu ??

*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*

taraaaaa !!!
ni la dia produk yg aku nk review tu
NATURAL BAMBOO SLIMMING SUIT


Manfaat Untuk Kesihatan 

Antara kebaikan sut ini adalah :
- Mengecilkan perut dan melangsingkan pinggang
- membakar lemak yang berlebihan
- menaikan dan mengencangkan payudara dan punggung.
- melancarkan peredaran darah dan metabolisme
- mengurangi sakit punggung dan tulang belakang
- mengurang sakit saat menstruasi. 

FYI baju ni ade dua saiz
S-M utk 45 - 65 kg
X - XL utk 66 - 80 kg


Cara mencuci dan merawat :
-Pakaian Natural Bamboo harus dicuci dgn cara manual menggunakan sabun ringan.
- Setelah dicuci dan biarkan kering alami dan jemur di tempat yg teduh dan sejuk.
- Jangan memakai bahan kimia pemutih pakaian.
- Tidak boleh menggunakan mesin cuci dan mesin pengering pakaian.
- Di strika dengan suhu ringan dan cepat, untuk menghindari kerusakan.


haaahh . . . ni la baju buluh tu
bdak2 ofis panggil baju "baju super women"
ngee (^_^)
so far result dari aku n kawan2 yg pakai baju ni adalah positif
so pada sape2 yg rase2 mempunyai perut yg *** dll 
blh ar cube produk ni

selamat mencube hepi blogging 

No comments:

Post a Comment