Monday 23 April 2012

baBy raYyaN

haiii peeps
salam ahad (^_^)
tuan blog yg canteeek ni sudah kembali dari bercuti a.k.a kursus
ngeeee cantik ke? (^_~)

ni aku nk cite pasal baby rayyan a.k.a baby lion
last week dia blik umah opah n atok dia dkt banting
untuk majlis berendoi 
cukur jambur x la kot coz dia dh botak mase majlis dkt kedah hari tu
  
utk hari ni korunk layan pic ni je la dulu ehh
aku nk settelkan keje dulu
esok aku update cite lanjut ok (^_^)


pelamin baby rayyan
hasil tangan dari Idaman Jelita
dan
khemah utk tetamu menjamu selera


FYI di hari ahad yg indah ni aku skrng berada di ofis ok
dtg semata2 nk siapkan keje yg tertangguh sbb aku g kursus seminggu hari tu
malas nk cmpur keje utk next week so pakse rela kan diri ni dtg ofis jgk (=_=)


hepi blogging n hepi weekend (^_^)

No comments:

Post a Comment