Wednesday 24 October 2012

dUgAaN T____T

salam all bloggers
fuuuhh lame gileeer aku dah x berblog ni......sngt2 busy ok
sibuk dgn keje ofis dah tentu la kan + persiapan wedding + tibe2 atok n nenek aku sakit plak
setiap 2 mnggu kene blik kg. melaka
ziarah nenek n atok + take turn jaga diaorng
yelaa kan, weekdays busu aku n anak2 dia dh tlng jaga 
so weekend turn kami la plak
kalo weekend x blik kg plak, aku g umah busu aku dkt bndr seri putra utk wat persiapan wedding aku tu....FYI sume door gift aku DIY
every weekend mmg xde dkt umah, penat tu x pyah ckp la kan


bln 9 hari tu atok aku jatuh sakit....tibe2 BP n kencing manis dia tnggi


mummy + busu + atok
FYI atok aku ni dh berumur 76 tahun


lepas jmpe doc dkt kecemasan....doc bg thu kene warded !!
haaiihhh, sngt2 dugaan coz nenek pun xbape sihat jgk
sape nk jg yg dkt umah n hosp ?
so offer diri utk tdio hosp n jaga atok!!
FYI, tu pengalaman pertama aku tido hosp tau....takut mmg takut la tp seb baik mr.fiance ade teman kan


nenek aku.....patah tngn mase g rombongan cik kiah g kelantan
harap2 tngn nenek cpt la baik sblm wedding aku nnt

** ya Allah, kau permudahkan la segala urusan ku ni...amin

No comments:

Post a Comment