Thursday 11 October 2012

haRi RaYa paRt 2

fuuuh fuuuh fuuuh !!!
hampir 2 bulan aku x menjengok blog aku ni
bkn setakat dah besawang tp dh mula nk semak ni ^___~
hehehe, bkn malas or xde story tp kekangan masa sesangat
BW pun aku x sempat tau
sori sngt2 ye @___@

ermm, meeh ar layan late entry aku ni
dh nk masuk raya haji aku x hbis2 lg cite pasal raya puasa
x kesah la ye. . . janji ade story kan


raya ke2 aku n family g beraya umah family mr.fiance
nyum nyum. . .mama masak nasi beriyani ok
sngt sedaaaaap 



pak ngah n family pun ikut g beraya umah family mr.fiance
blh ar bdak noty 3 orng tu kutip duit raya kan
ngeh3 


manja ichu ni 

ok, raya ke3 plak kiterorng blik melaka
aku blik sekali dgn family pak ngah aku


muke tuan tanah kene entefrem dulu
kalo x mmg xde la pic tuan tanah ni
sob sob sob


kembar lain tahun *___*
sayang kamu ketat2


kebetulan hari yg kiteorng blik tu besday atok n nenek
17/8 besday nenek n 20/8 besday atok
so celebrate la sekali


selamat hari lahir atok & nenek
semoga panjang umar, sihat selalu n dimurahkan lagi rezeki



fuuuhh fuuuh


alhamdulillah umo atok aku dh 76 tahun n nenek 74 tahu
semoga mereka sihat n sempat la tngk cucu sulung dia ni naik pelamin
n sempat mereka lihat & timang cicit sulong. . . amin


No comments:

Post a Comment