Saturday 18 February 2012

AlHamDuliLLaH (^_^)

7salam jumaat
fuhhh hari ni ofis aku sngt2 busy dgn 5S
hari ni bermule dgn 1st step : SISIH
ok, stop pasal cite 5S dulu coz aku akan cite dlm entry yg lain
hari ni aku nk citer pasal 1 lagi rezeki yg aku baru dpt
permohonan BR1M aku lulus 
alhamdulillah n syukur sngt2 dngn rezeki yg aku dpt ni
(wpun  ade mulut puaka yg ckp mcm2 yg busuk tp rase2nye diri dia yg busuk kot...opsss terlebih sudah! sory ehh...)

rezeki, jodoh n nasib seseorang tu bkn terletak pd tngn or kate2 orng lain
so xpyh la baik hati sngt nk ckp org tu malang or xde duit ye !!!

opss, ter'emo la plak. . .ok2, back to our topic

hari selasa ptg tu aku dpt kol dari ketua kampung 
dia bg tahu permohonan BR1M aku lulus
n dia suh dtg umah dia mlm tu 


dlm kol 8mlm, aku meragau la cari umah dia
aku mmg x penah berurusan pun dgn ketua kg ni coz aku dok kawasan perumahan persendirian
dlm 15min jgk la aku mcari umah ketua kg ni, finally jmpe jgk
amek ko, siap ade signboard lg

besusah payah aku mcari umah ketua kg ni ingatkan dpt la duit terus
rupe2nye dpt surat ni je 
(=_~)


 surat tu kene tukar pada hari yg telah ditetapkan 
so smlm aku plan nk 1/2day utk amik baucer BR1M
dlm surat aku dpt giliran ptg tp xcited nye pasal aku g pagi2


 

Majlis Penyerahan = majlis bekempen
haihhhh. . . .penat !!!



amek ko, ramai giler org yg menunggu utk amek baucer BR1M ni


warga emas n kurang upaya pun tunggu giliran


no.giliran aku !
duit nye pasal kan? so nak xnk tunggu je la 


baucer yg akan ditukar di 3 bank terpilih (mbb/cimb/bsn)
alhamdulillah. . . rezeki yg dpt ni aku akan gunekan sebaik2nye

No comments:

Post a Comment