Sunday 26 February 2012

jOm g KLIA (^_^)

haii peeps
jom g KLIA ??
hehehe, FYI khamis lepas aku amek time slip dlm 3 jam mcm tu
ehh bukan ponteng keje tau tp dah mntk izin ok !
aku g KLIA jap tghari tu
bkn aku nk g melancong lg tp aku g ngantar sedara mara aku ni g umrah


ni separuh dari sedara mara aku
yg berjubah n bwk beg silang hijo tu la yg akan g umrah nnt


makcik2 n nenek sedara yg tersayang
FYI ni sume sedara dari kg.Ayer Paabas, Melaka


with maklang (adik no.3 arwah ayah)


maksu (adik ipar arwah ayah)


nenda tersayang 
puan alang n puan endek
( FYI puan = nenek )


puan endek dgn bihun goreng nye yg sngt sedaaaap !!


uda, imam muda n puan alang
doa kan utk saya ehh puan alang (^_^)


paksu & maksu and mak lang & pak lang 
yg turut pergi utk mengerjakan umrah



kusyuk mendengar taklimat dari anas travel


pak long n mak long segambut
paklong sedih coz ditinggalkan selama 2minggu oleh maklong (=_=)


ngeee. . . .anak dia lg sedih kot
sabar eh iyra, xmo nanges2 la
mak g kejap je tu (=_~)


paksu (adik bongsu arwah ayah) yg sedang memujuk anak bongsu nye yg akan ditinggalkan jgk (^_~)


pakcik2 tersayang


imam muda peneman puan di tanah suci nnt
aus. . . jg puan tau! 


with puan endek
puan endek xcited nk naik keteapi laju tu (^_^)


uda n mak lang yatie
tp kalo jmp dkt ofis dia suh pnggil akak nkn mak lang ok
FYI mak lang yatie keje dkt KKM jgk
kbtulan satu kementerian, ehh tapi aku xde mntk tlng dia pun tau utk rekemen kan masuk keje dkt ofis aku ni (^_*)


dlm kol 1ptg mcm tu mereka sume daftar masuk
time ni mmg aku x suke sngt 
coz time ni la sume akan mengalir kan air mate masing2


huwaaaaa (=_=)


terus la aku teringat peristiwa tahun lepas (=_~)


aku pun nenges dulu time Mr.N g umrah tahun lepas (=_~)
muke wat2 hepi padahal baru lpas nanges 


sen baik pakwe kecik aku ni g aku x nanges (^_^)


semoga selamat pergi n selamat balik 
jmpe 8 Mac nnt sume (*_^)

No comments:

Post a Comment