Sunday 12 February 2012

hIs 1st tImE

haaii peeps
again n again 
aku ni asyek la updated late entry (=_~)
ermm, nak wat mcm ne kan. . . mase x mengizinkan
bnyk sngt story tapi mase x mencukupi
 xpe la, layan je la ehh
blog ni aku nye online diary so ikut suke aku la nk update bile n cite apa kan (^_*)

 kali ni aku nk cite mr.fiance nye 1st
1st time dia join jamboree sejak dia join aktiviti kayuhan ni


kuala pilah royal MTB jamboree 

hambeeek ko. . . smp ke kuala pilah dia pegi
minat nye pasal aku turutkan je la
memandangkan ni 1st time dia, so aku bg syarat aku nk ikut
opssss.. . . aku ikut bkn sbb aku x percaya dkt dia ok tp aku nk teman dia
n aku sngt2 riso dgn keselamatan dia
FYI jamboree ni bkn mcm kayuhan atas jln biasa tu tp off road tau


 tngk la tu. . . muke excited !!
kiteorng smp kuala pilah ni kol 6.30pg


mr.fiance n his housemate





diaorng dilepaskan oleh ahli parlimen dun kuala pilah


ramai giler yg join. . . lbh kurng 800++
veteren pun ramai yg join
kaumhawa pun ade join tau. . . bile aku tngk diaorng ni tibe2 hati2 ni nk join tp aku  x berani la nk bwk MTB ni. (=_~)


sementara menunggu kayuhan mereka ni selama 1jam setengah
aku pun. . . . 


makan roti balance mr.fiance nyer td
then . . . .


zzzzzzzzzzzz. . . . 
hahahah, ngantok weeiii. . . ! 
mlm sblm tu tdo kol 1pg n bngn semula kol 4.30pg
mmg lebam la aku (=_~)


 hahhhhh !!! perkara mcm ni la aku xnk berlaku pada mr.fiance
alhamdulillah  mr.fiance xde pape

  





ezlyn hai3 bye3 pun join jgk ok !


selepas sejam setengah kayuhan baru la apis smp



kejang pulak !!


selepas 2jam setengah baru la mr.fiance smp
adeeehhh buat orng penat tnggu je tau
riso pun ade coz xsmpai2 lg



muke hepi n enjoy



dah penat jm blik


No comments:

Post a Comment