Saturday 11 February 2012

LaDieS'dAy & reUniOn

salam jumaat
yeaayy. . . sok cuti !!!

b4 aku cite pasal e-day aku meh layan cite ladies'day aku
ngeh. . .ngeh ladies'day la sngt la kan (^_^)
hari jumaat 2 minggu lepas aku kuar dgn kwan2 aku ni
saje2 outing besama2 sempena reunion 10 tahun kami habis sekolah dan meraikan tahun akhir zaman bujang kami (*_^)
kami g lepak dkt ioi puchong
mule lpak minum dkt starbucks (sory lupe nk snap pic coz seronok sngt bercerita pasal zaman sekolah)
lpas dh puas besembang n gelak2 kami decide utk menyalak melalak plak
kebetulan dkt ioi tu ade red box so kami decide tuk melalak dkt situ plak

malas nk cite panjang2. . . korunk layan je la pic ni


with my beloved frenz
diana & shida ♥




shida dgn gaya nye (^_^)



diana si ratu tarek (*_*)
wpun mase tu tgh sakit tekak. . . tarek ttp tarek wooo !


antara lagu yg berjaya disumbang kan selama 5 jam dlm tu (^_~)








sngt2 hepi n enjoy
hope lepas ni dpt outing bersama pasangan masing2 plak (^_^)


can't wait for our vacation diz year (^_^)

No comments:

Post a Comment