Sunday 12 August 2012

iFtaR aT maRiott hOtEL

salam ramadhan sumer
alhamdulillah dh 22 hari kiter berpuasa kan
tnggl bape hari je lg nk raya  (^__^)

14 ramadhan hari tu aku n boss dijemput utk berbuke puasa di
 Mariott Putrajaya oleh kontraktor  
dh org jemput kt gi je la kan
x baik tolak rezeki (^__^)
ptg lpas keje aku dan 2 org pegawai atasan aku terus gerak ke Mariott untuk memenuhi jemputan iftar


agak mahal jgk la buffet dkt sini
RM 110++ per pax
tp sngt2 berbaloi la harga dgn makanan yg disediakan
x percaya ???
meeehh tgk bawah ni (^__^)


meriaaah kan ??
bnyk stall yg disediakan

FYI, aku smp awal mase ni so blh ar round scan food n snap2 piccas
smpaikan pic sndr pun lupe nk snap (~__~)


4 pilihan air untuk membasahi tekak
tebu + bandung + soya + kurma


udang n kambing bakar
ni menu feveret n wajib aku (@__@)
pelbagai jenis ikan bakar pun ade tp aku x snap la plak


7 jenis gulai kawah
ade daging lembu + ikan + kambing


dim sum & dumpling


aneka jenis noodles


sate ayam & daging


aneka jenis kek
fengsan nengok nye ok
x tahu nk mkan yg mane coz sume sedap2


pasta stall ??
ni yg 1st sekali aku terjah (^__^)


ikan gergasi
aku x amek pun . . seram nk mkan la


fresh oyster & prawn


sushi


desert
abc & ais krim


aneka kueh tradisional


aneka buahan2 tempatan


my plate (^__^)


1st round
behave ur self ok (*__*)



thanks en.rashdan !!!
semoga dimurahkan lg rezeki 
next year blanje lg ehhh (@___@)

No comments:

Post a Comment