Tuesday 14 August 2012

Jab. kecEmasaN HosP. pUtRaJaYa (^_~)

phewwww x pasal2 jumaat lepas pagi2 aku dh bekejar ke 
jab.kecemasan hospital putrajaya
sbb ape ??
sbb nye aku mengalami gatal2 satu badan lorhhh
hbis naik2 merah2 badan aku
aku start kene gatal2 tu khamis tghari lg tp x gatal sngt juz naik merah2 je
mlm tu baru gatal teruk tp blh tahan coz 
aku letak bedak aiken dan mandi detol
jumaat pg tu ingatkan dh ok tp lg teruk gatal nya
naik merah2 smp bengkak2 la (=__~)
terus matron dkt ofis aku ni bwak g hospital


phewww seb baik awal so org pun x ramai


punca gatal2 ni aku pun x sure sbb ape
samada aku mkan bnyk sngt  japanese food masa iftar or aku alergic dust 
aku pun x pasti coz blaku pd masa yg sama (=__~)


msuk jmpe doc n dia tgk, terus ckp injection
huwaaaa. . . . kene injection sudah
2 kali injection aku kene


1st utk susut kan bengkak n merah2 tu
2nd dia bg lg coz aku still gatal2 lg wpun dh x bengkak



lpas 1st onjection tu 
aku disuruh rest kejap dkt day care room


lpas kene 2nd injection tu aku mmg terus lalok
lemah selemah2 nye la aku rase


kosong je ward day care ni pagi tu
seram jgk la aku mase tu
FYI, aku ni mmg penakut sket kalo dkt hosp ni


tp naseb baik ade mamat jepun ni teman
tu dia tgh breakfast ok!!
sabo je la kan 

** smp hari ni aku x thu ape punca gatal2 aku ni
tp alhamdulillah hari ni xde gatal2 dh

No comments:

Post a Comment