Friday 24 August 2012

haRi RaYa pErtaMa ♥

salam jumaat sume 
hahh hari ni mood nk update cite raya aku dh sampai
(boring dok ofis sbenarnya so uodate la blog)
so jom layanzzz


seperti tahun2 sebelumnya
aku sekeluarga mmg x blik kmpng
kami beraya di umah sndr je

lpas solat sunat raya aku sekeluarga g umah pak ngah aku
ngeh3. . . selang sebuah umah je kot
biasa pak ngah aku yg akan dtg umah kiteorng coz mak aku kan kakak dia
tp kali ni x coz pak ngah aku demam 
demam terkejut coz nmpk mayat terbaring dkt jln raya
xcident dkt bukit hulu langat - ampang tu mase dia blik keje
maghrib plak mase tu, mmg mendapat la kan


dh mkan kt nk wat ape lg kn
berposing la dgn baju raya (^___^)



nyata jelita di pagi raya (^__^)


pink & purple lover 


alahaaaiiii dh besyau la kakak ni
next year dh form 5
dh nk sama tggi aku tp seb baik dia lg demooks dari aku (^___^)


with budak kuat sentap
tapi sngt2 rajin wat keje2 umah


 hahhh ni demokz yg aku paling sayang
bnyk kesukaan aku yg kiteorng sama
suke begedik, suka melawa, suke coklet, suke pink
ehh lbih kurang suma sama la (^__^)


tp 1 je aku xdpt ajar dia lg
suke begambar & bergedikz dpan camera
tgk la tu. . . diri tegak mcm tiang je dh (=__~)


hahh tgk kakak sedara dia
x payah disuruh
asek la nk begambar je (^__^)



my lovely noty gurlz


kembar lain tahun lain hari
hehehhehe (@__@)


aku sgt geram tau mase ni
elok aku nk pose pak ngah aku kaco
tu yg dh senyum mcm ape je tu (=__~)


im look so sweet in purple
(weee puji diri sndr. . . ko hado?)
thanks mama (MIL) coz bagi kain yg cantik ni


ngeee sayang kamu keta2 



ni dkt umah jiran
raya pertama tu x kemana2 pun
juz beraya dkt umah jiran2 je
nth nape tahun ni jiran2 x blik kmpng beraya plak


hahhh, salah satu sbb sorang jiran aku ni x blik kmpng 
adalah sebab dia baru lpas bersalin
raya pertama tu dia bersalin 20 hari
so mmg x kemana2 la dia sekeluarga kan

ok stop utk citer hari raya pertama
nnt kt smbng raya ke-2 & ke-3 dlm next entry ok

No comments:

Post a Comment