Sunday 30 March 2014

MajLis CuKuR JamBuL & AkiKaH

hepi weekend peeps....kemana korunk weekend ni? x g tgk belon panas dkt putrajaya ke?
kami jp lg nk g putrajaya, kazen aku kahwin. so hari ni masak mee goreng utk bekfes je, lunch nnt kt mkn kenduri =)
smntr tu meh aku story sket pasal Majlis Aqiqah dan Cukur Jambul pwinces aku tu.
actually plan aku n hubby nk wat dkt banting umah PIL tp tibe2 mak aku ckp nk wat dkt kg.Melaka
cucu n cicit sulung kan so permintaan dia lain mcm sket, dgn pasrah aku ikut kan je demi mjaga hati semua org kan T__T
wat kenduri simple2 je...xde pelamin berendoi pun


DIY door gift
x sempat nk tempah coz plan nk tempah utk kenduri dkt banting. so ini je yg sempat n tmampu ^___~
kenduri ni aku wat pada 9/12/2013


Medina with nenek. kalo ade mak aku, mmg dia je yg pegang Medina. aku dpt pegang anak aku time dia nk BF je.....alahaaii cucu sulung niii
hihihi tp ok jgk dpt aku berehat2 n bermanja2 dgn daddy dia jap ^___^


kambing aqiqah Qaireen Medina sponsered oleh nenek



bismillah


alhamdulillah selesai sudah aqiqah utk Qaireen Medina.


sayang anak mummy sgt2  ♥


sleep dulu b4  dikendurikan...hihihihi
 



menyengeh je awk je dpt mkn madu

 




anak daddy sgt ni....mlm2 sleep mest nk daddy ok.


hihihi....Qaireen Medina seleas dibotakkan ^__^

ikutkan planning nk wat sekali lg kenduri cukur jambul dkt umah PIL, nk jemput kwn2 kan tp atas sbb2 yg x dpt dielakkan dan masa yg suntuk kenduri xjd nk wat. insya Allah besday Medina setahun nnt aku wat n jemput kwn2.
last but not least....hepi weekend peeps ^___^

No comments:

Post a Comment