Thursday 20 March 2014

1 mOnTh oLd

hepi thursday peeps
2-3 hari sekali baru nk update blog ni nape oii? huhuhu
ermmm, sebenarnya aku dlm dilema lg ni samada nk update story aku mengandungkan dan bersalinkan Medina or x ni? sebabnya dh lama sngt kot...Medina pun dh 6 bulan skrng ^___^ mcm dh basi je citer tu kan
errrm, tp aku update pun bkn nk tayang suh org baca tp utk kenangan aku sndr jgk....ok2 nnt aku update sket2 la ^___^

so far alhamdulillah dari aku mengandung smp bersalinkan Medina ni xde bnyk sngt masalah. morning sicknes tu biasa la dlm 1-2 trimister lpas tu ok dah....juz nafsu mkan aku tu blh tahan la =) thanks to my bff yg rajin melayan nafsu makan aku ni n ade yg tlng bawak/bg ape yg aku nk mkan =)
kesihatan aku masa mengandung sgt2 alhamdulillah jgk coz aku xde masalah BP, kencing manis, HB low dll
hope kalo mengandung lg hope mcm ni la ^__^ hihihihi

ok dh nnt smbng lg story pasal aku mengandung ehh...ni aku nk citer pasal Medina plak
FYI aku berpantang dkt umah MIL, mak aku kan keje lg n xde sapa yg nk jaga aku so berpantang di banting la aku. aku n Medina di banting hubby dkt umah kami di cheras T___T mase tu rindu nyer la dkt hubby n asek menghitung hari je tggu weekend hubby balik banting =(

sekali lg aku besyukur coz Medina x bnyk ragam masa dlm pantang malam tido pun ok dan Medina xde kene jaundis/demam kuning mcm baby2 lain yg biasa kene. alhamdulillah sgt2 coz aku x sanggup kot nk tngk klinik amek darah Medina nnt n nk kene ulang alik klinik/hospital T___T

terima kasih ya Allah kerana kau telah memberikan kesihatan yg baik pada kami n kesenangan dlm urusan harian kami  ^___~



Qaireen Medina 
1 month old ~ 15/10/2013


~ mummy doakan semoga sentiasa sihat dan mjadi anak solehah

No comments:

Post a Comment