Monday 17 March 2014

MooD & mUsiBah

fuuuhhh fuuuhhh !!!! 3 bulan dah hahhh x update belog
hari tu beriye2 cakap nk rajin update blog la ape la kan tp...........  
hihi tu la dinamakan angan2 tahik ayam T_____T

ok2 meh aku habaq mai nape aku x update2 blog aku smp 3 bulan terbiar gitu je
1st ~ hari tu mmg aku dh nk updated blog dh tp malas nk trnsfer gambo n edit
2nd ~ busy settelkan keje2 terakhir sblm aku tkar Bahagian. ye la harus kasi update n clearkan keje2 tertangguh supaya x susahkan org baru yg take over tmpt aku nnt kan ^__^
3rd ~ pastu lg wat aku x update blog sbb aku kehilangan sume pic2 aku tu!!! hoiihh siyes aku down sngt2 masa tu weiii...menanges aku tau. sume pic2 dlm ifon aku ok!pic g holiday dkt Medan pun hilang!!  lg aku terkilan n sedih sngt2, pic2 Medina dari lahir smp la umo 4 bulan sume dlm tu. aku x smpat nk trnsfer lg. skrng ni dok kumpul balik pic2 Medina dr Fb, insta n dari family2 aku yg aku penah send pic Medina dulu T___T

ok tu kisah mood aku n sbb nape aku dh lama x update blog ni. now nk citer musibah yg menimpa aku plak  T____T
fyi awal feb lpas aku kene rompak mase tgh hntr Medina g taska. kejadian jd dgn sekelip mata. yup mmg aku sket cuai tp dh bende nk jd n lg pun bukan rezeki aku so redha je la.
yang penting aku n Medina selamat ^___^


kalo nk kire2 mmg bnyk kerugian yg aku alami tp aku anggap tu bkn rezeki aku je la.
tp perasaan terkilan n sedih tu tetap ade coz barang2 yg hilang tu sentilmental value bg aku T___T
ipad tu hntran kahwin aku, ifon hadiah besday aku hubby bg, hndbg coach tu hadiah hubby bg sbb lahirkan zuriat dia...huwaaa menanges aku mntk maaf dgn hubby tau!!

moral of da story dari kejadian tu...aku lebih bhati2 n harus muhasabah diri sndr, nape aku diuji begitu.
  napa kejadian tu jd pada aku?  
yup...Allah xkn uji hamba nya labih dari kemampuan hambanya. mungkin aku leke dgn tngjwp terhadapNYA aku n leke dgn hal dunia ^____^

till then

No comments:

Post a Comment