Friday 11 November 2011

keMbaLi LaGi

haii peep...
ape yg aku maksudkan dengan kembali lagi?
ok....hari ini aku nak cite pasal hobi baru en.bf
actually xde la baru pun tp hobi or minat lama kembali semula
yup...BERBASIKAL or BERKAYUH
dulu heboh dengan beskal fixie dia...tiap2 mnggu la gi bekayuh 
tapi minat or hobi beliau hanya bertahan lebih kurag 3 bulan je lepas tu jual sudah fixie tu (^_~)



fixie tu sempat bertukar warne 2 kali je pastu selamat dijual (^_*)
n now minat or hobi tu datang lagi tapi dgn beskal baru ok
ikut kan hati aku mmg xnk bagi dia beli beskal tu coz bleh tahan jgk la mahal harga beskal tu tapi disebab mama en.bf offer nak belikan as hadiah besday en.bf , so aku dgn berat hati mengizin kan jgk la dia kembali dgn minat or hobi lama dia ni (=_~)
aku bkn nye nk halang dia dgn minat or hobi lama dia ni tp aku percaya minat n hobi dia ni mest kejap je coz aku tahu ape minat dia sebenarnya.
tapi x pe la, layan kan je la nnt merajuk plak pastu wat ayat touching yg blh wat aku nanges (=_=')
tapi keizinan ni dgn bersyarat tau
syarat2nye hanya aku dan en.bf je yg tahu ♥


bersama beskal baru (^_^)
hope kali ni minat or hobi nye bertahan lama sket la dari fixie dulu


No comments:

Post a Comment