Sunday 13 November 2011

dOdoL dEepAvaLi (^_^)

haii peeps
actually ni cite lama tp aku nk cite jgk (=_~)
cable nth mana2 hilang tu yg xblh nk trnsfer pic
so meh je la layan cite aku n family aku wat mase cuti deepavali hari tu


hahhh...kami mengaco dodol ok
opsss...ni bkn gimik ye....ni betol2 aku tgh mengaco dodol tu
mule2 lg so larat ar aku mengaco....kalo dh pekat nnt mmg aku xlarat la kan


mereka yg nak jgk cube (^_~)



  
hahhh tu la orng nye yg akan mengaco bile dh pekat n masak nnt
caiyook la pakngah (^_^)



fuhhh.....sedap giler bile dapat mkan dodol yg cair2 ni
3 mangkuk sekali hadap je



dah hampir masak 


hahh kan ckp td mmg pakngah aku la yg akan mengaco smp masak (^_*)
ermm, kami wat 1kg tepung je tu yg sket je hasil nye
tp alhamdulillah dpt la jgk aku bg kawan2 ofis rase

sekian...jumpa lagi ♥


No comments:

Post a Comment