Wednesday 16 May 2012

baLiK kaMPunG ~ paRt 1

hujung blan april hari tu aku blik kampung melaka
oppsss tp bkn blik kg.sg.petai tau (aku x suke balik kg tu)
tp aku balik kg.ayer paabas 
busu nisah aku yg beriye2 ajak balik
dia ajak g borong kain utk wat baju raya n baju sedondon utk wedding aku nnt
katenye dkt melaka ade kedai borong kain baru bukak
kebetulan dh gaji n tunggakan gaji gaji dh msuk
so aku pun zass terus setuju je la (^_^)

kiteorng balik jumaat ptg lpas keje
so sabtu pg2 kiteorng terus g kedai kain tu
fuuuhhh mmg best ar kedai tu. . .bnyk kain yg cantik2 dan yg paling BEST sume MURAH2
kain jenis italian digital n viscose cotton separuh harga dari harga biasa ??
hahhh mahu aku x meroyan dlm kedai tu kan
hampir 3 jam jgk la kiterong dlm kedai tu 
kain utk baju raya n baju sedondon wedding aku nnt sume dh siap beli
dari mak aku nk sponser utk beberapa org je terus dia sponser utk anak2 buah dia sekali
hehehe thanks mummy 

pic dkt kedai non ado coz aku dh meroyan tgk kain cantik2 
so mmg terlupe sngt2 nk amek pic


lepas borong kain kiteorng g makan dkt sini dulu
sume dh kebuluran mmg x sempat nk blik umah mkan (^_~)
so jom pekene nasi arab dlm kelapa sawit dulu 


mendy lamb & chiken


portion dia besar 
blh mkn 4-5 orng



sume dh x toleh kiri kanan dh




 pinggan yg kosong tu pinggan aku
org sibuk nk mkan aku heboh amek pic (^_*)


thanks ude coz belanje kami lunch 

No comments:

Post a Comment