Wednesday 16 May 2012

baLiK kaMPunG ~ paRt 2

dan ini adalah aktiviti ahad kami
aku di uji dan di buli !!! (>_<)
aku kene masak utk lunch ahad tu

aku diberi ikan 2 ekor utk masak (ikan siakap n jenahak)
fuuhh fuuhh nasib baik la aku ni bkn jenis pompuan2 yg x reti siang ikan n x reti masak tu
(paaanggg!! belagak ar plak kan)
alhamdulillah aku bukan begitu (=_~)


taraaa. . . ni la dia !!
siakap stim ready to stim (*_*)
jenahak pulak aku wat masak belada


nyum3 ready to eat !!!


kiteorng mkan dkt bawah pokok rambutan 
smbil menikmati makanan masakan aku n smbil menikmati angin sepoi2 bahasa






hahhh budak 2 orng ni bukti masakan aku sodaaaap
(^_^)


ngeh3. . .yg ni plak menu mnum petang kami
kek lapis cheese pesona (^_^)
kek ni kiteorng wat sabtu pagi b4 kuar g borong kain


perghhh cheese dia kan
mmg punah diet aku lg sekali weiii (=_~)


kek lapis cheese pesona + teh o


weekend yg sngt2 best      

No comments:

Post a Comment