Monday 14 May 2012

biRtHdaY diNNer

salam peeps
fuuuhhh lame giler aku x update blog aku ni
opssss . . . bkn malas or xde story ok tapi kesibukan kerja yg menyekat mase aku utk mengarang
last week dh xcited nk update tibe2 line tenet dkt ofis ni wat hal plak
bese fb x blh bukak n blog blh tp nth ape hal tibe2 last week terbalik plak. . . fb blh bukak then blog xblh nk update n upload pic. . . huhhh sabar je la kan (*_~)
oleh itu 2 mnggu jgk la blog aku ni x ber'update 
sory la ye kawan2 (^_~)

ok2 x payah la nk kelaut melayan emosi sngt kan
jom ar layan story 3 mggu lepas aku ni (=_~)

20 april 2012 tu kan besday papa 
kebetulan abg n family x blik kedah lg so dia ajak dinner sesama utk celebrate besday papa ♥ 
so mlm tu aku n mr.fiance pun blik ar banting kejap 


b4 blik banting ktorng snggah bekery  utk beli kek dulu 


abg belanje dinner dkt SINI


as usual la kan
mest menjerit dkt mr.fiance
"syg. . . snap pic i plzzzz"
ngeeee . . . muke aku mest la ade kan

smpai2 kedai, abg n mama pilih seafood utk suh org tu masak
aku?? hehehe aku busy melayan anak buah kesayangan la kan 
smntr tggu org tu masak, kami mule kan dinner dgn cake cutting dulu 


hahhh amek ko. . . sekali 2 kek besday papa dpt (^_^)


yg ni abg beli


 yang ni aku n mr.fiance beli


budak comel ni la yg paling xcited n hepi sekali
dari umah asyik cakap
 "hari ni hari jd atok kite"
"jap lg kite nk g mkan hepi besday atok"
hehehe 


hepi besday to u ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ 
 ♫ ♪ ♫ ♪♫ ♪ ♫ hepi besday to u. . . 
 ♪ ♫ ♪♫ ♪ ♫ hepi besday utk atok ♪ ♫ ♪ ♫
hepi besday to u  ♥  ♥  


selamat hari lahir papa
sweet-59
semoga dipanjang umur, dimurahkan rezeki dan diberkati oleh-Nya dunia dan akhirat. . amiiin (^_^)
we LOVE U papa 



beriye2 bdak comei ni tiup lilin tau
so cute 


cucu kesayang opah n atok ni 
ehhh rayyan mane ? ?
hehe, rayyan dlm stroller ar. . .dia tito 


tgk tu. . .ce teke dia nk ape tu?
(^_^)
dia nk stawberry yg atas kek tu la 


opsss sory la erk. . .pic makan2 non ado coz sume dh kelaparan

No comments:

Post a Comment