Saturday 26 May 2012

iTek gEmbO-gEmbO

fuhh dah lame x cite pasal haiwan kesayang mak aku ni 
itik gembo2 (^_^)
pejam celik-pejam celik dah 3 bulan++ dah itik2 mak aku ni
dah besar dh lagi 2 bulan dh blh ar sembelih (^_*)

kali ni aku nk citer pasal umah itik gembo2 ni hahh
umo dia kan dh 3 bulan++ so mmg umah dia ni dh tak muek dah hahh


tngk la ni hahhh
bkn umah je yg dh x muat tp kolam pun dh x muat


kebetulan rezeki aku ade lebih 
so aku dgn murah hati membina umah baru utk mereke2 ni

ptg balik dari keje terus snggh hardware beli barang2 keperluan
smp umah terus tukar baju 
then terus aku bertukang
dlm 2 jam mcm tu maka siap la umah baru utk itek gembo2 mak aku ni 


hahh kan besar siket tu
ehh bkn siket tp besar bnyk (^_^)
umah lama tu aku letak dkt tepi tu je as pintu dia
ngeee aku x pandai ar nk wat pintu yg btol2 tu
aku reti wat pagar umah je (^_~)
boleh la kan janji ade n pandai wat sndr kan


FYI bkn umah je baru tp aku bagi dia pakej
umah + kolam baru tau (^_^)


as usual, pagi n petang / b4 g keje n blik keje aku la yg akan bersih kan najis2 mereka ni dan ganti kan air kolam baru



kalo weekend aku akan lepas kan 
bagi mereke ni jln2 sket
excercise lbh sket
asyik dok pusing2 dlm tu je kan
nnt makin gemuk n berlemak plak





habis tanaman aku dia sudu2 nye
haiihhh sabo je la kan


yeayyyy. . . x sabar nk tggu lg 2 bulan
nape??
sbb lg 2 bulan dh boleh sembelih itik2 gembo2 ni
nnt blh ar wat rendang itik & kari itik (^_^)

No comments:

Post a Comment