Thursday 17 May 2012

hEPi bEsDaY tO mE ♥

fuuhhh. . .again late entry from me (^_~)

4/5/2012 alhamdulillah, syukur pada-Nya kerana aku di beri peluang lagi untuk terus hidup di muka bumi ini
alhamdulillah kerana aku diberi kesihatan yg sihat, dikurnaikan keluarga dan orang tersayang serta bakal family yg sangat baik 

FYI, tahun ni adalah tahun ke-3 aku celebrate besday bsama mr.fiance
besday tahun ni aku x celebrate ape2 sngt pun 
x mcm tahun2 sblm ni
tp syukur alhamdulillah mr.fiance x lupe akan besday aku
tepat kul 12 mlm dia dh wish dkt aku
(x pyah nk tggu smp hbs mase baru dpt wish....huhuhu)
wish dari mr.fiance tahun ni agak touching sket
sentap aku kejap dibuatnya
sayang awak sngt2 mr.fiance ♥

dan utk pertama kali nye mr.fiance wat suprise 
dia hntr org utk bg bunga dkt aku
terkulat2 aku jap tau bile ade cine dtg cari aku pastu bg sejambak bunga ni
auuuwwww. . . malu shaye tau (^_^)


12 bouquet roses


kemain ko. . .name penuh aku di letak nye
tang name dia x letak pun (^_*)



pakej sekali dgn si comei ni 


besday aku jatuh pd hari jumaat tp hari jumaat tu kakak2 kesayangan dh ajak kuar dulu
ade suprise kate nye coz kebetulan nk celebrate besday sama2 dgn akak sorang lg ni
so hari jumaat tu celebrate dgn akak2 sayang dulu
sabtu baru kuar makan2 dgn mr.fiance

ngeh3. . . ingat xdpt hadiah dh coz sume barang yg di impikan 
mr.fiance akan bg dlm hantaran wedding kami nnt
mase kuar dating / jenjalan cari barang hantaran tibe2 
mr.fiance offer sesuatu bile kami dlm butik quiksilver (^_^)

jom tngk ape yg aku dpt ♥


shayeee shukeeee sngt !!!!


jeng. . .jeng. . jeng


kite dpt jam la awak ♥
jam ni maksudnya setiap mase & detik adalah saat terindah kami 
(^_^)


thanks mr.fiance
love you so much ♥ ♥ ♥


ngeee ni adalah kek dari kakak sayang saya ♥ 
thanks kak shasya & kak anne
next year wat lagi eh (^_^)

** huwaaaaa tahun ni last celebrate besday bujang
insyaallah tahun depan celebrate besday sbg isteri kpd mr.nadzmi  ♥   

No comments:

Post a Comment