Thursday 26 January 2012

bEr'oVeN'Q wiTh faMiLy

haiii peeps
today no spontaneous thursday coz aku bnyk sngt story kot yg nk di update
so utk smntra no wordless wednesday n spontaneous thursday (^_^)
mnggu ni blh ar nk mengadap blog lbh masa sket coz keje x bape nk ramai sngt. . . almaklum la cuti CNY kan. . . ramai yg smbng cuti mnggu ni
aku as usual x cuti la kan

ok, ni cite sabtu lepas. . . disababkan plan family trip ke Cameron Highlans ditangguhkan, kami decide nk ber'bbq je dkt umah busu di Bandar Seri Putra 
sabtu lpas siap basuh baju n kemas umah sume, aku n mummy gerak la ke Bandar Seri Putra 
malam tu plan nk bbq tp disebab hujan + malas nk hidupkan bara api tu
kami decide utk ber'oven'q je (^_*)


ayam bbq + steamboat


adik2 sepupu ku
baru suh wat air dh kecoh satu dapu
wat air pun siap nk ukur bagai. . . haihhh



oven'Q lagi senang kan
xpyh nk kipas2 bagai (^_^)


budak ni belakon je
konon2 dia la yg wat kan (*_*)


ayam blackpaper ~ marinate by me (^_^)


steambot



kentang bakar
licin smp x cukup


dah siap !!!
jom makan. . . .!


makan time 


masing2 kusyuk makan
x tngk kiri kanan dah



ni aku nye ayam n steamboat
xblh mkn bnyk. . . en.bf x bagi. . . .nnt baju x muat katenya (=_~)


best sngt2 dpt bkumpul dgn family mcm ni
cuti awal bln feb ni dlm perancangan utk mendaki broga hill, semenyih

ni plak selingan cite hari jumaat hari tu
tugas aku utk bbq tu utk wat ayam marinate
so jumaat lpas keje snggh pasar malam dkt area umah utk beli ayam n stock brng basah
as usual mmg tugas aku utk kemas ayam + ikan yg di beli




bukti aku wat keje2 pembersihan ni
hahh amek ni


belumuran darah tangan aku
send pic bbm to en.bf
hahahaha tekejut dia tngk tangan aku
terus nk dtg bwk g aku g klinik tu
cian dia kene tipu dgn aku (^_~) sory dear
haihhh. . . pompuan mest ar pandai wat keje2 ni kan
mana blh geli2 n nk muntah kan ??
x gune la kahwin awal2 kalo x reti n geli nk siang2 ikan ni (=_~)

neway hepi holiday &
hepi blogging

No comments:

Post a Comment