Wednesday 25 January 2012

tErJebaK suDaH (~_=)

haiii peeps
cuti 4 hari g mana? 
aku x kemana2 pun jux lepak umah busu aku dkt Bandar Seri Putra je

ok, hari ni aku nk cite pasal aku dpt hadiah dr en.bf kesayangan aku ni 
kan dia skrng heboh dgn hobi dia tu
satu hari tu aku ikut en.bf g kedai beskal teman kan housemate dia yg jgk dh berjangkit hobi yg sama
tgh tgk2 tibe2  aku dah terjatuh hati dgn folding bike ni. . .dgn penuh kasih syg en.bf telah menawar kan utk membelikan nye utk aku. . . 
huhu gembira x terkata la aku kan ♥


taaraaa. . . .ni la folding bike baru aku tu
nama dia "si kunen"
terima kasih ehh my gumok syg coz beli kan si kunen ni utk baby ♥
pakej dgn helmet kunen lg tau
baby janji akan jaga si kunen ni dgn sebaik2nya (^_^)


nak tahu nape aku jatuh hati dgn si kunen ni ?
sbb dia adelah folding bike
jd si kunen ni blh dilipat2 n mudah utk aku bawanya kemana2 saja (^_^)
x percaya ?? hahh tngk la ni



mule2 patah kan leher dia  lipat handel dia smp jadi mcm en.bf wat tu


 2nd lipat tgh badan dia plak


hahh lipat la smp jd mcm tu
3 kali je kot melipat nye
mudah je kan ??



bile dah siap lipat blh ar masuk kan si kunen ni ke dlm bonet keter
separuh ruang bonet je yg diperlukan
jimat n comel je kan (^_^)


untuk kayuhan pertama si kunen ni
en.bf bwk kami join inter parks ride Putrajaya sabtu lepas (14 Jan 2012)
kayuhan sempena hari wilayah


kayuhan ni start kol 6.00 pg - 12.00 tgh
kol 6.30 pg en.bf dtg amek aku dkt umah then kami g putrajaya


my 1st ride with my love n si kunen ♥
tu ade dua beskal. . . yg beskal puteh tu en.bf nye


hehe en.bf yg buat muke penat coz melayan cik.gf yg asyik mengomel sepanjang kayuhan
mana x nye weiii. . . kayuhan 27km tu, penat nk mampos ok !
vontot ni sakit sngt coz aku xpakai cycling pants n aku x dibenarkan minum air oleh en.bf mase kayuhan tu
dia ckp nnt muntah kalo bnyk sngt minum
bile aku wat muke nk nanges n nk benti xnk kayuh lg baru la dia bg minum tp sket je (=_=)


habis je kayuhan kami diberi makan
aku mkan sket je coz penat sngt. . . en bf yg menghabiskan makanan aku



ade cabutan betuah
tp hari tu no.kami x bape nk betuah (=_~)


dah nama pun kayuhan sempena sambutan hari wilayah so harus la ade bendera wilayah ni kan


wpun penat aku tetap hepi
next kayuhan 3hb Feb dkt Cheras tapi malam
en.bf dh janji nk belikan aku cycling pants so blh la aku join nnt (^_^)
weee. . . seronok nye ♥

nota lutut :
alhamdulillah rezeki en.bf semakin murah skrng wpun ade mulut2 yg ckp en.bf malang bile bekawan dgn aku n en.bf bkn beduait nye org . . kami terima sume tu n kami ucap kan terima kasih sngt2 coz dgn kata2 tu en.bf semakin dimurahkan rezeki...amin

No comments:

Post a Comment