Thursday 26 January 2012

sELamaT bErtUnaNg SaHaBaT kU

salam all (^_^)
cuti CNY ni org sume cuti bejalan n blik kampung
aku x kemana2 pun coz aku dipaksa utk hadir ke majlis bff aku ni hahh
putus sahabat kate nye kalo aku x datang (=_~)

ahad lepas (22 Jan 2012) aku dgn paksa rela pegi jgk la majlis tunang bff aku ni. . . dia wat dkt umah parents dia di presint 17, putrajaya
majlis lepas zohor tp aku smp awal. . . dlm kol 12 tgh kot aku smp


smp2 dia tgh mekup lagi so aku pun melepak la dlm bilik tgk dia bersiap 


dah kalo diri sndr tu MUA (Make-Up Artis) mmg payah la
FYI 3 kali kot kwn aku ni mntk tukar gaya rmbut dia n bape kali dia tacup mekup tu. . . kurang berpuas hati dgn MUA tu mekup katenye
bff aku ni amek wedding planner 
wedding planner ni sedia kan pakej so no choice la tuk dia tkar MUA 


sngt2 teruja bile tngk kotak mekup MUA ni (^_^)
kak sya. . . bila mahu ade beg mcm ni ?


bosan tngk dia mekup 
aku ape lg kan. . . snap2 la (^_*)


suke sngt dgn hantaran dia
sume guna fresh flower


 

bile dh siap. . . sngt2 cantek
mcm ziana zain pun ade. . . mcm datin rosmah pun ado (^_~)


xblh nk tnggu. . . sebuk tepon tnye dkt mana


u r so sweet (^_^)


sah sudah menjadi tunangan org
ingat ehh. . . dah x boleh nakal2 lg tau



with future MIL




cantik cincin 


hantaran dari pihak lelaki


hantaran dari pihak perempuan


with mr. fiance
org banting jgk. . . selang beberapa lorong dgn umah en.bf


congratz dear 

nota tapak kaki :
aku sngt2 hepi n tumpang gembira dgn kebahagian kawan2 aku yg dah bertunang, berkahwin n yg mempunyai anak
aku sket pun xde rase dengki, sakit hati or jeles
kalo aku ade rase tu sume, aku xkan datang ke majlis korunk n besusah payah bagi hadiah (wpun ko penah ckp, "kalo aku dtg majlis perkahwinan dia, blum tentu dia dtg majlis perkahwinan aku") tapi aku ikhlas
aku berterima kasih sngt2 kepada seorng kwan aku tu. . .
terima kasih dgn kate2 itu
semoga TUHAN sahaja memahami n membalas nya (^_~)

No comments:

Post a Comment