Wednesday 11 January 2012

FaMiLy tRip ~ PuLau LanGkaWi DaY 4

haii peeps
malas nk intro pnjng2 lg, jom ar layan entry hari ke4 plak (^_^)

as usual pg2 break1st dkt hotel dulu
eh, bkn break1st hotel nye makanan ok tp mummy n aunt masak
mcm aku penah bg th dlm entry dolu2, family aku mmg x bape suke mkn dkt kedai, kami lbh suke masak sndr...dh cnfrm2 sedap, bersih n jimat

lpas break1st kami terus gerak g destinasi pertama dlm program kami
Bird Paradise
bayaran masuk utk dewasa RM12 dan kanak2 RM8

pose dulu b4 masuk (*_^)

frust aku dgn tmpt ni skrng coz haiwan dh x bnyk mcm dulu
tngk ar tu, parrot ade 1-2 ekor je
hope lpas dpt duit yg PM bg dari bajet 2012 ni, diaorng beli n bele ar semula haiwan2 ni k
mcm x bebaloi je plak dgn bayaran yg dibayaran dgn ape yg pengunjung dpt bl dtg sini (~_=)




mcm bese, bdk2 ni mmg suke wat keje amal la
diaorng ni mmg syg kan haiwan tau





suke tngk itik ni mand, mcm nk join je 


bergedix dgn burung nuri
burung2 ni sngt2 jinak


kemain suke lg bdak2 ni

dh puas layan burung nuri
kt tngk show plak


adik join contest teke tu telo burung ape?

opsss. . . (^_*)

pak ngah aku pun x lpas dr join
cube berdiri dia atas telo ostrich
berat pak ngah 95kg. . . mmg x pecah ok telo tu !

mereke memperkenalkan burung2 mereka

fuuhh mummy pun join kan diri ok

b4 ditutupkan mata, mummy n sorng2 ladies tu kene bjanji 3 perkara
1. saya tdk akan menjerit
2. saya tdk akan menanges
3. saya tdk akan lari
(^_*)


huhu, wakena babe !!
FYI 1st time mummy sentuh, cium n pegang ULAR !!


hahahahahaha, lpas diaorng ltak ULAR tu dkt leher mummy
mummy terus menjerit n lari ok ! seb baik mummy x menanges 
korunk tngk la tu, pakwe hensem tu kejar mummy (*_^)
  

pose gedix dgn ular
mummy takut n geli ular tp anak nye kemain suke ular 


bdk 2 orng ni aku dh jinak kan supaya x takut dgn ular
tgk la tu (^_^)


 tu nama dia seman
baik n jinak je

 yg ni plak nama dia wndy
gatal n gedik sket (^_~)



hahhh, dkt sini ktorng lpak nk dkt 1jam kot
diaorng ni mmg suke arnab
dulu dkt umah ade jgk bele arnab ni tp dh mati (=_~)





keje amal lg. . . haiihhh



huwaaa, mase ni tngn aku kene gigit dgn ostrich tu time aku bg dia mkan (=_~)

 posing jap dkt batu cina tu b4 kuar dr tmpt ni

kuar dr Bird Paradise tu kami terus g Pekan Kuah
mmg hari ke4 ni hari utk SHOPPING

tu baru sket ok coz yg lain2 dh sumbat dlm kete (*_^)

 mcm sume dh tahu, dkt Pulau Langkawi ni mmg choc murah2
so ape lagi. . . jom borong (^_^) 

FYI mummy borong correl 
bkn set makan je tp dgn tea set pun dia rembat ok
1 set tu ade 6 biji je tp mummy tbh beli yg loose nye, dia nk ckup kan utk 8 orng mkan
aku xblh nk halang coz dia wat ayat sedih 
nk xnk aku bagi je la dia beli, mmg la duit dia tp yg nk bwk tu nnt bkn dia tp aku
sob sob (~_~)


wink wink
ni la hasil kiriman kawan2, stock choc aku di rumah dan souvenir utk kawan2  


lepas dh puas shopping kami lpak Datarang Lang 
nk tunjuk dkt bdak2 ni burung helang gergasi
hehehe


cantikan kan pemandangan matahari terbenam dkt sini

fuhhh, settel entry day 4 tnggl last day je ni
harap blogger sume dpt sabar eh coz tpakse layan cite Pulau Langkawi aku utk beberapa hari ni (*_~)
kalo boring dgn karangan aku ni xpyh la bace eh

neway, hepi blogging all
xoxo

No comments:

Post a Comment