Saturday 28 January 2012

saMbiL mEnyeLam MiNuM aiR (^_~)

salam jumaat
yeaay. . . sok cuti !

b4 cuti sok meh aku nk story sket ape yg aku maksudkan dgn 'sambil menyelam minum air' dulu 
kejadian cerita ni tahun lepas kot
masa ni aku teman kawan ofis aku g samsung centre
henfon dia kene lock akibat 3 kali salah masuk screen lock pin
samsung centre ni dkt area depan times square sana tu 
n harus la g ofis hour kan kalo g ptg or weekend dh tentu tutup kan 
(alasan utk mengular)

kami g dlm kol 8.30 pg mcm tu, g minum pg then terus g samsung centre
dh smp  samsung centre org tu ckp kene tnggu 1 jam setengah utk dia reset semula screen lock pin tu
so dari tecangok je dkt situ kami pun bejalan2 la ke times square 
hikhikhik. . . tu la yg dimaksudkan sambil menyelam minum air (^_^)


dah pegi pun time ofis hour so dh tentu orng x ramai kan
aku ape lagi kan. . . dah nama pun giler kamera so kami pun main snap2 la (^_*)


posing je x masuk pun theme park ni coz mahal nk mampos n x kan la nk pakai baju kurung ni kot kan
n agak2 kot la nk menyelam sambil minum air kan
kang mampos kene panggil masuk bilik bos kene brain wash kan (=_~)


kami yg asal boleh je nk snap2 kan (*_*)


ckup 2 jam pusing2 kami g samsung centre tu semula
amek hp then balik ofis semula (^_*)

ok, sekian !

No comments:

Post a Comment